Sunday Funday ♥

16.02.2015

God eftermiddag <3

Havde I en god weekend? Hvad brugte I mon jeres søndag på? :) Jeg nød at sove længe, og starte dagen i roligt tempo :) Og jeg må indrømme at sofaen havde et godt tag om mig, for jeg lå altså reeeet godt der under tæppet, den kolde søndag formiddag. Men jeg skulle op og igang, da den stod på totalt familiehygge hos mine forældre, med min søster og hendes mand senere på dagen. Så jeg fik skruet godt op for Taylor Swifts Blank Space, som kørte på repeat - Jeg håber mine kære naboer er ligeså begejstrede for den sang som mig! Haha. Og så kunne jeg for alvor komme igang med dagen!
Resten af søndagen blev der hygget med hjemmebagte boller, kager, chips og det hele, og vi fik sludret og grinet en masse! Det har virkelig været så skønt :) Jeg håber også I nød jeres søndag og at I har fået en god start på den nye uge! :)

Knus Louise-Lykke


5 kommentarer:

  1. Fine billeder!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Åh det lyder og ser så skønt ud! Det er det, man kalder ægte hygge :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Årh det ser super lækkert ud :'))!

    Knus!

    SvarSlet
  4. Lyder jo virkelig som den perfekte søndag smukke :-D

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  5. Du er så hyggelig at følge og elsker at læse med <3
    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥