Feeling Pink ♥

17.02.2015

Godmorgen til jer <3

Ihh, hvor er det bare skønt at butikkerne efterhånden fyldes mere flere og flere lyse og lækre forårsvarer. En af de farver, som er vildt meget fremme dette forår, er lyserød - Og jeg er vild med det! :) Det er da en af de allerfineste forårsfarver, og den kan jo styles både sødt og romantisk eller lidt mere edgy - Og hvor fint ser det ikke ud med den sarte farve til sommer, når man har fået en smule kulør? :) Her er nogle af mine pink favoritter fra Gina Tricot lige nu, og jeg ville elske at eje dem alle! Især blazeren, frakken og kjolen er jeg ret forelsket i :) Hvad med jer, hvordan har i det med den lyserøde farve? Er den no-go i jeres garderobe? :)

Jeg vil smutte igen piger, I må ha' en helt fantastisk dag!

Knus Louise-Lykke

14 kommentarer:

  1. Pink er bestemt ikke et no-go i min garderobe, og ejer selv et par pink items. Men det bliver altid stylet med noget råt, så det ikke bliver alt for "tøset" :-D

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  2. Fine items! Elsker stort set alt der er lyserødt ;)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. Jeg er helt med dig - lyserød er en dejlig farve til foråret! :D

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er helt med dig - lyserød er en dejlig farve til foråret! :D

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Lyserød - det bliver ikke mere piget, og jeg er så solgt! Skønne sager du har fundet søde! :-)

    Kig meget gerne forbi ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak søde! Jeg er også viiild med lyserød :D

      Slet
  6. Det er også bare en skøn farve ;)
    den sidste jakke er lige mig :D

    SvarSlet
  7. Lækre sager og lækker farve!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg er ikke selv til det lyserøde, men hvis jeg finder noget som falder mig ind, så skal jeg også eje det! <3

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  9. Elsker lyserød her til foråret, generelt bare pastel og lyse farver!
    Er ret vild med frakken, den kunne jeg da godt finde på at klikke hjem :-D

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥