Copenhagen Dining Week ♥

15.02.15

Godaften <3
Jeg kan se, at I af en eller anden uforklarlig årsag stadig kigger forbi min lille blog, selv om jeg ikke ligefrem er god til at få den opdateret for tiden, desværre! Men tusind tak fordi I har lyst til at kigge forbi, det er så hyggeligt og gør mig så glad :)

Jeg håber I har den skønneste weekend? Hvad har I lavet? :D
I fredags hyggede jeg med en af mine venner, hvor vi så X Factor og bare dasede på sofaen, og senere var jeg på The Italian ved Rådhuspladsen, og spise lækker mad med nogle veninder. Så den stod på tre-retters menu fra kl. 23, da Copenhagen Dining Week selvfølgelig skulle udnyttes! Derfor var jeg hoppet i denne lille, sorte sag fra H&M, med den dybe ryg. Jeg tilføjede en leopard clutch, sorte stilletter og halskæden :) Desværre fik jeg ikke taget bedre billeder, da jeg var lidt i tidspres efter min lange tøjkrise, haha.

Jeg vil smutte igen. I må ha' en rigtig god søndag aften <3

Knus Louise-Lykke

2 kommentarer:

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥