Bedroom Interior ♥

17.01.15

Godaften piger :-)
Jeg håber I har en helt fantastisk lørdag! Hvad har I lavet i dag? :-) Jeg har sovet lææænge og nydt at kunne dase, og tage dagen i et roligt tempo. Ellers har jeg bare vasket lidt tøj og dimset lidt rundt derhjemme - Flyttet lidt rundt på nips ting og sådan. Jeg trænger sådan til lidt forandringer i mit hjem :-) Særligt kunne jeg godt tænke mig, at lave lidt om i mit soveværelse, og gøre rummet mere personligt og hyggeligt. Jeg har aldrig rigtigt fået gjort mit soveværelse "helt færdigt", jeg har prioriteret resten af hjemmet mere, da jeg f.eks. tilbringer mere tid i stuen, og det også er der gæster kommer og hygger og sådan :-) Men NU er det altså soveværelsets tur. Derfor har jeg kigget lidt rundt på Pinterest, for at blive inspireret :-) Og jeg ville lige dele nogle af de billeder jeg faldt over :-) 
Min stil er meget romantisk og tøset, men samtidigt elsker jeg kontraster. Så disse billeder er ikke 100% min stil - Da jeg simpelthen ikke rigtigt selv ved, hvilken stil jeg bedst kan lide. Men jeg synes alligevel alle billederne inspirerer mig på forskellige måder. Det vigtigste for mig er, at rummet er hyggeligt og indbydende, og "varmt", så man føler sig afslappet og tilpas. Hvad synes I om billederne? :-)

I må ha' en skøn aften <3 Tak fordi I kiggede forbi :-)
Knus Louise-Lykke

 

3 kommentarer:

  1. Ih super lækre inspirations billeder :-) !

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Rigtig fine billeder! <3 Bliver spændende at følge med i soveværelsesprojektet ;-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥